Amics que marxen

Intentarem posar-nos al dia en la mesura que poguem. Aquests mesos han passat moltes coses, com a totes les cases, algunes fins i tot canviaran el lema d’aquest bloc. Comencem…

Fa un temps vam haver de dir l’últim adéu al nostre fidel company “Matusalem” com li dèiem carinyosament. L’Iru estava molt malalt i el vam haver de sacrificar. Els nens el nombren sovint i l’U (6 anys) diu que té un calaixet al cap on guarda tots els records que té del gos, i quan trobem una foto d’ell tots fem un: ooooohhh que bonic! Llei de vida. Sigui on sigui ara segur que està millor, havia arribat a un punt que ja no tenia qualitat de vida… Jo esperava que fos ell qui decidís el millor moment per marxar però al final vam (vaig) prendre la decisió d’acabar amb aquell patiment. Perdona’m, Iru, per interferir en el teu camí. Ho he fet amb tot el meu amor.

L’U. va voler ser present en l’eutenàsia, jo no vaig poder, no em veia capaç… em va costar molt prendre aquesta decisió… i ens vam despedir a casa (l’O. tampoc hi va voler ser) L’anestèsia va costar de fer-li efecte per la mala circulació que patia, així que estava pitjor del que pensàvem.

Arribar a casa i sentir aquell silenci i aquella quietud… va ser trist.

El vam adoptar quan tenia uns 6 mesos, al principi no sabia jugar, no sabem què va viure els primers mesos de la seva vida però estava molt trist. Mica en mica es va anar obrint i va anar perdent la por. Era un d’aquells gossos que dius: Mira que és bona persona!😉

Així és com ens agrada recordar-lo:

 

Iru

CAM01464

Iru

CAM01542

Iru

CAM02260

CAM01414

CAM02372

IMG_1157 - copia

Iru

Bon viatge, Amic!!!

 

Responder

