Jocs de taula a la biblioteca

La setmana passada vam anar a passar la tarda a la biblioteca on organitzaven una sessió de jocs per a totes les edats. Com que depenem del transport públic vam haver d’anar-hi amb unes hores d’antel·lació que vam aprofitar  per anar a fer unes compres, anar a jugar al parc que teníem a prop de casa quan vivíem “a ciutat” (jejeje) i de veure amics. Quan el fred ja va ser insoportable vam anar cap a la biblioteca on havíem quedat amb els nostres amics B. i G. Encara que hi havia massa gent i atabalava una mica, vam poder gaudir d’uns quants jocs que no coneixíem.

Un d’ells el veieu aquí a baix, Big Pirate de la casa Djeco, en el qual has de robar un tresor al pirata i arribar amb ell a la barca d’on parteixen els mariners. L’U. que té 5 anys estava pendent mentre els grans jugaven (encara que té edat de jugar) i sembla que li va agradar perquè l’ha demanat per Reis.

bibio jocs 2

 

Un altre joc que ens va agradar molt i que no vam poder deixar fins a acabar la partida (passades les 8 del vespre) va ser Carcassone. Jo ja el coneixia perquè en un casal d’estiu de l’O. també hi havien jugat. Però no en sabia el funcionament i em va agradar molt. Es pot adaptar a l’edat dels nens, a partir de 5 anys, fins a fer-lo complexe per a jugar només adults. En aquesta foto estem una amiga i jo envoltada d’altres jugadors (els nostres nens i amics) consultant dubtes al Xavi que estava al càrrec de l’activitat. Al final vaig guanyar la partida!!😀 I això que no sabíem que edificar claustres dóna molts punts, i jo semblava el Vaticà perquè crec que em van tocar totes les peces de claustres a mi!

biblio jocs

 Just quan marxava vaig sentir de refilada com el Xavi explicava a la meva amiga com funcionava un joc anomenat Érase una vez de Edge, es tracta d’un joc de cartes amb el qual has d’inventar una història amb les cartes que et toquen. Em sembla que aquest me’l demanaré per Reis!

EraseunaVez

Responder

