Nit d’insomni

Sí… una nit d’insomni per una bronquitis és la culpable de tornar a escriure al blog. La veritat és que el ritme de les nostres vides s’ha accelerat una mica, tot i que vivim en un petit poble de muntanya. I això no m’agrada, no m’agrada gens!! És inevitable haver de seguir l’horari escolar, estem contents amb l’escola però aquest preu s’ha de pagar.

Els últims mesos hi ha hagut canvis importants: canvi d’escola (al poble del costat, i amb nens coneguts per sort), canvi de casa (molt esperat!! al mateix poble de la nova escola) canvis de feina… positius! I dificultats vàries, com la resta de mortals. En fi, una bona renovació! Però com us podeu imaginar han sigut uns mesos intensos i com no podia ser d’una altra manera, sento que no he estat prou o tant pels nens com hagués volgut.

Tot plegat m’ha portat a patir una bona sotregada a nivell de salut i jo com que sempre li busco el perquè a les coses (no vaig superar la fase infantil dels perquès jajajaja) he decidit fer canvis per millorar coses que no m’agraden i reordenar prioritats. De fet, els nens no van a l’escola des del dia 15 per la setmana blanca i pels meus problemes de salut, diguem que he recordat bells i vells temps jajaja potser per això me n’he adonat que el blog és una fantàstica manera de recollir en imatges i text tot el que fem i de fer-ho arribar als que tenim lluny.

La idea de continuar amb el blog malgrat no continuar fent EeF no va prosperar en el seu moment però m’he decidit a portar-ho endavant. Potser no seré molt constant, o potser sí! Qui sap, segons un llibre que estic llegint sobre coaching, quan tens un projecte o un objectiu va bé explicar-ho al teu entorn perquè és una manera de comprometre’t a portar-ho a terme i a donar-li una mica més de força.

La idea és dedicar més temps lliure als nens i a les seves investigacions científiques, creació d’invents i altres delícies i compartir-ho aquí amb la família que fa temps que ho reclama i la resta d’amics que estigueu llegint això (si heu arribat fins aquí és que us interessa jeje)

Així que des d’avui proclamo obert aquest blog on seguirem jugant, aprenent, creant i divertint-nos com ens agrada, i ho compartirem amb vosaltres, amics, família i tot aquell que ens vulgui acompanyar.

Una abraçada ben especial a la nostra tribu homeschooler!! I una picada d’ullet a la Tieta dels Contes que fa temps que ens reclamava la tornada!

S.

Responder

