Un nou ritme

Sembla que poc a poc les coses tornen a lloc i anem trobant el NOSTRE ritme, i la NOSTRA manera de seguir aprenent en família. Està clar que no podem ni volem reprimir l’energia del petit de casa, és el que toca a aquesta edat i així necessita expressar-ho i viure-ho, així que hem hagut de buscar una alternativa per a poder seguir fent coses sense desatendre a cap dels dos, ni tenir mil interrupcions, discusions entre germans, crits i un llarg etc. com fins fa poc.

A tot això no ajuda gaire la meva esquena, que segueix queixant-se i que, afortunadament, ja he començat a donar-li el que necessita, però és una lesió antiga, així que no puc esperar que desaparegui en dos dies… hauré de treballar la paciència també amb mi mateixa.

La solució per millorar el nostre dia a dia era ben fàcil i els nens van ser els que me la van mostrar (una vegada més em demostren que la millor guia són els propis fills!) Pel matí deixarem de fer activitats “acadèmiques” i dedicarem l’estona principalment a JUGAR conjuntament. Perquè l’U. s’avorria quan dedicava l’atenció a la seva germana i quan estava pel petit era ella qui volia participar del que feiem, i tampoc aprofitava la tranquil·litat del moment per acabar l’activitat. Així que fora activitats separades mentre estic sola amb els dos.

Per la tarda, l’U. dorm la migdiada i l’O. té temps lliure (que, si vol, podem aprfitar per a “treballar”). Quan arribi el Papa s’endurà el petit al parc o a dalt a jugar mentre l’O. i jo fem alguna activitat que necessita més concentració o dedicació.

Aquesta setmana ho hem posat en pràctica i ens ha anat força bé.

6 pensamientos en “Un nou ritme

  1. Ayyys que bé!! M’en alegro molt per vosaltres! A vegades cal donar la volta a la truita , o al día per trobar la manera que ens convé. Estem desitjant poder trobar un día per trobar-nos.

    Petonets

  2. És que amb petits a casa costa una mica i a vegades cal anar una mica al revés del món… Nosaltres més d’un dia i de dos amb la Berta hem acabat fent alguna cosa així com més formal quan el Guillem s’ha adormit, a la nit!!! Tot s’ha de dir que jo més adormida que ella, que és au nocturna!
    Petons!

  3. Sí Sylvia!!!!! us ve de gust una excursió a la neu???? el dissabte vaig pujar a Éller i estava enfarinat i els meus nens anaven com bojos per trepitjar la neu!! 😉 Potser la Gemma també s’hi apunta?

    Doncs sí, Gemma, sembla que és el que em toca ara, anar al revés del món… mira que m’ha costat eh? Encara tinc molt per desaprendre… i mira que fa anys que no vaig al cole jeje

    petons a les dues!!

Responder

