Nadales, rutina, llums i regals

Aquest cap de setmana, i després de dues setmanes fora de casa, l’O. m’ha demanat insistentment fitxes nadalenques. Així que hem imprès alguns laberints, mandales, i altres activitats de lectoescriptura. El divendres vam aprendre unes cançons de nadal en anglès i un poema del Tió que no coneixíem, i així variem el poema de cada any.  L’U. també demana fitxes però com que no té edat per fer-les (2 anys) simplement fa quatre gargots i es cansa (però pobre de mi que no li posi una còpia de la fitxa per ell sol!!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

VILLANCICOS, RUTINA, LUCES Y REGALOS

Este fin de semana, y después de dos semanas fuera de casa, O. me ha pedido insistentemente hacer fichas navideñas. Así que hemos imprimido algunos laberintos, mandalas y otras actividades de lectoescriptura. El viernes aprendimos unos villancicos en inglés y un poema que no conocíamos de El Tió (una tradición catalana), y así variamos un poco el poema de cada año.

U. también pide hacer fichas pero como no tiene edad para hacerlas (2 años) hace cuatro garabatos y se cansa (pero pobre de mi si no le doy una ficha para él solo!)

El regal que va fer la B. pel cumple de l’O. presideix l’arbre de Nadal, i s’il·lumina amb les llumetes!🙂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

El regalo que hizo B. para el cumple de O. preside el árbol de Navidad, y se ilumina con las lucecitas!🙂

L’O. ha reutilitzat l’antifaç de fada del seu aniversari amb un bastonet xinès, així ja no tenim més problemes amb les gomes.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O. ha reutilizado el antifaz de hada de su cumple con un palillo chino, así ya no tenemos más problemas con las gomas.

I el barret de fada de la Iaia s’ha convertit en un regal per als Reis, el conte l’hem comprat aquest cap de setmana a la fira de Nadal.

El sombrero de hada que trajo la abuela para la fiesta se ha convertido en un regalo para los Reyes Magos, el cuento lo compramos este fin de semana en la feria navideña del pueblo.

Dissabte a la tarda vam sortir a passejar al costat del riu amb una amiga i els seus nens, el Pau i l’Ona, i vam poder veure els ànecs, el que hi ha a sobre les pedres no sé si és gebre!! Quin fred!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

El sábado fuimos a pasear al lado del río con una amiga y sus niños, Pau y Ona, y pudimos ver patos, y creo que lo que hay encima de las piedras es escarcha!! Que frío!!

Després del passeig els nens van voler jugar una estona més a casa del Pau.  I jo vaig continuar el passeig perquè l’U. dormís una mica. Al final vam acabar sopant tots a casa el Pau i veient el futbol! Unes llenties boníssimes, Eli!!😉

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Después del paseo los niños quisieron jugar un rato en casa de Pau. Y yo continué el paseo para que U. durmiera su siesta de rigor. Al final acabamos cenando toda la familia en casa de Pau y viendo el fútbol! Unas lentejas riquísimas, Eli!😉

Avui l’O. ha fet més fitxes, quadern de mates acompanyat de regletes, han estat jugant amb materials manipulatius diversos al costat del foc i per la tarda hem dibuixat la seva silueta i l’han pintat amb aquarel·les.

Hoy O. ha hecho más fichas, quaderno de mates acompañado de regletas, han estado jugando con materiales manipulativos varios al lado de la chimenea y por la tarde hemos dibujado su silueta y lo han pintado con acuarelas.

 

Y como me temía ya me he pegado el primer susto saliendo del dormitorio cuando he visto de reojo que había alguien detrás!!! jajaja

7 pensamientos en “Nadales, rutina, llums i regals

  1. Genial, compañero. Eso es vida, educación, diversión, juego y amor. Me encantan vuestras formas y seguro que iré tomando nota de muchas (de las entradas traducidas y de las que pueda traducir y entender yo jejeje) de las ideas.

    Seguimos en contacto por aquí, por mi blog y por donde quieras.

    Saludos

  2. Gracias por comentar Kiko. Lleva tiempo tener el blog actualizado pero yo saco muchas ideas de otros blogs así que me parece justo devolver el favor😉 aunque sea a estas horas!! Qué sería de la blogosfera sin las mamis noctámbulas jeje y los papás!! que no hay muchos escribiendo sobre la crianza y educación, como tu haces.

    Nos leemos.

  3. Hola!
    Ja veig que no teniu temps per a avorrir-vos, eh?
    La foto que has penjat de la princesa que la Berta va fer per l’O. em va de perles… de fet, te’n volia demanar una, ja que sempre faig foto de les cosetes que fa la mainada i aquesta vegada me’n vaig oblidar… Ah! A la Berta li ha fet molta il·lu que la princeseta la pengéssiu al vostre super arbre de Nadal!!!
    Una abraçada,
    Gemma (Bellver)

  4. Hola guapa!!
    No, l’avorriment fa temps que no el gaudeixo… i això que a mi m’agrada eh jajaja si vols que et passi la foto ampliada digues-m’ho i te la passo per mail, que aquí les haig de reduir una mica.
    Digues-li a la Berta que l’O. està súper emocionada amb la seva princesa, ets una artista Berta!! (i el Guillem! que també va contribuir, oi?)

    petonets

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s