Pluja, panallets i llar de foc

Aquests dies són una autèntica delícia, m’encanta la pluja!! I és un luxe estar calentons a casa i no haver de sortir al carrer, a no ser que tinguem ganes de sortir a capbussar-nos en algun bassal!

Ahir al matí vam fer panallets, d’ametlla picada (com a alternativa als pinyons), de cacau, de coco i de melmelada de mores de la Iaia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Estos días son una auténtica delicia, me encanta la lluvia!! Y es un lujo estar calentitos en casa sin tener que salir a la calle, a no ser que tengamos ganas de salir a zambullirnos en algún charco!

Ayer por la mañana estuvimos haciendo “panallets”, de almendra picada (como a alternativa a los de piñones), de cacao, de coco y de mermelada de moras de la Iaia.

I per la tarda vam estar fent manualitats, dibuixos, mirant contes, llegint i jugant amb els coixins a la vora del foc🙂

Y por la tarde estuvimos haciendo manualidades, dibujos, mirando cuentos y jugando con los cojines al lado del fuego.

9 pensamientos en “Pluja, panallets i llar de foc

  1. Que ben fets i que bonics que us han quedat els panellets i quanta raó tens quan dius que aquests dies són una delícia! A mi també m’encanta el caliu de la llar quan, a fora, la pluja neteja l’ambient i rega la vegetació, tot deixant en l’aire la bona olor que fa la terra mullada!

  2. Gràcies noies!! Si us dic la veritat és la primera vegada que no se’m cremen jejejeje sempre em passo i queden com boles de ciment jaja aquesta vegada simplement els he daurat i han quedat perfectes!!! després de tants anys fent panallets ja tocava!

  3. Hola, fa un temps que mire el vostre bloc i m´encanta la forma d´enssenyar i d´educar als nens que tens. Si no t´importa m´agradaria afegir-te al meu bloc. Si et molesta o no t´agrada fes-mo saber ;P

  4. Mmmmmm fan una pinta deliciosa aquests panellets!! Nosaltres els hem fet aquest any amb boniato en comptes de patata i amb xocolata i ametlles per sobre.

    I les tardes a la voreta del foc m’encanten. Ja tenía ganes jo d’uns díes de cocooning a casa.

    Petons

  5. Ai, Malamalisima, amb aquest nom no sé, no sé… em fa una mica de por jajaja i tant, dona!!!! Pots afegir-me, pots comentar, pots seguir-me🙂 ets de Castelló? Jo hi tinc una bona part de la família allà!

    Gràcies pels piropos😉 BENVINGUDA!!

    Jo també et seguiré a tu!

  6. Sylvia, m’ha encantat això del cocooning jejeje és la paraula exacte!!🙂

    nosaltres també hi hem posat boniato però feiem curt i hem hagut de posar patat. No hi ha fotos dels vostres?😉 ho dic per agafar idees que el dia 31 ja m’han demanat més producció!

    petonets!! hem de quedar, ehhh??!!

  7. He posat la recepta a a la página de cuina del nostre blog, avuí intento posar foto.

    He de quedar ja!!
    Segona setmana de novembre? En enviem un mail ok-

    Petons

Responder

