Amics

Avui ha arribat la nova inquilina: la Conilleta. Està ENORME i menja pels descosits!! Li agraden molt les restes de verdures de la cuina i el pinso. Però avui estava una mica estressada, a casa els Iaios no hi ha crits, corredisses ni cops a la gàbia amb cotxes, llapissos…. pobre Conilleta! Esperem que demà el petit U. estigui més tranquil i la tracti amb una mica més de suavitat!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoy ha llegado la nueva inquilina: se llama Conilleta. Está ENORME!! Le gustan mucho los restos de verduras crudas de la cocina y el pienso. Pero hoy estaba un poco estresada, en casa de los abuelos no hay gritos, carreras ni golpes en la jaula con coches, lápices… pobre Conilleta! Esperemos que mañana el pequeño U. esté un poco más tranquilo y la trate con un poco más de suavidad!

Aquí on la veieu, i tal i com ja vaig comentar en una altra entrada, aquesta conilleta d’indies cloqueja com una gallina! jajaja és boníssim un conillet d’indies amb complexe de gallina🙂 Però no és d’estranyar si tenim en compte que va néixer en un galliner i hi va viure amb els seus pares i germans fins que la Montse i la seva família ens la van regalar. Els primers dies la teníem dins la masia perquè a fora feia molt fred, i per les nits quan tothom dormia (i jo no, per variar) em semblava sentir-la colqueja fluixet com quan les gallines estan posant un ou. I ningú em creia!! La primera vegada que la vam separar de les gallines per traslladar-les de galliner gairebé se’ns mor de pena. Esperem que s’adapti a la seva nova vida i que un matí no es posi a cantar com un gall!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aquí donde la véis, y como conté en otra entrada, esta cobaya cloquea como una gallina! jajaja es buenísimo, una cobaya con complejo de gallina🙂 Pero no es raro si tenemos en cuenta que nació en un gallinero donde vivió junto a sus padres y hermanos hasta que Montse y su familia nos la regalaron. Los primeros días la teníamos dentro de la masía porque fuera hacía demasiado frío y,  por las noches, cuando todo el mundo dormía (menos yo, para variar) me parecía oír como cloqueaba suavemente como cuando las gallinas ponen un huevo. Y nadie me creía!!! La primera vez que la separamos de sus compañeras gallinas para trasladar el gallinero casi se nos muere de la pena. Espero que se adapte a su nueva vida y que un día no nos despierte cantando como un gallo!

Quan hem sortit a comprar herbes per la Conilleta hem trobat un amic molt especial de l’O. a la botiga d’animals de la seva mare. I per la tarda hem quedat per anar al parc i després ha vingut a jugar a casa. Han jugat, rigut, s’han disfressat, han corregut i després de desmuntar tota l’habitació, han posat música de Bach i s’han posat a pintar. L’U. també per descomptat! Cada nen amb una tècnica diferent: pintura de dits, témperes i aqüarel·les🙂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cuando hemos salido a comprar heno para Conilleta hemos encontrado un amigo muy especial de O. en la tienda de animales de su madre. Por la tarde hemos quedado para ir al parque y después ha venido a jugar a casa. Han jugado, se han reído, disfrazado, han corrido y, después de dejar el cuarto patas arriba, han puesto música de Bach y se han puesto a pintar. U. también, por supuesto! Cada niño con una técnica diferente: pintura de dedos, témperas y acuarelas😉

La conseqüència de tanta activitat desenfrenada…

Per celebrar que avui és el meu aniversari, i com que el pastís ha volat abans de poder-li fer cap foto… us regalo una imatge d’ahir que m’inspira tardor (la millor època de l’any!!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Para celebrar que hoy es mi cumple, y como el pastel no ha durado lo suficiente ni para la foto… os regalo una imagen de ayer que me inspira otoño (la mejor época del año!!)

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s